Czakra & Test



Wewnątrz każdego człowieka znajduje się sieć nerwów i narządów sensorycznych, które interpretują zewnętrzny świat fizyczny.

To, co mogłabym położyć ręce na tym, co stało blisko tego, co moje ciało robi każdemu fragmentowi, jak to było w manewrach, było inaczej mrocznym i niejasnym opisem czakr występującym w ciele wpływającym na przepływ energii przez niego w Negatywny sposób, ponieważ skłamały "zamknięte" w nim. I był niejasny opis "otwarcia" tych czakr, czyniąc to bardziej ezoterycznymi niż naukowymi. Ale pewne podobieństwo między tym, co moje ciało i opis czakrów powiedziały niejasne, sprawiły, że stałem się dyscypliną.

Naprawdę daleko jest to, że zajęło mi tylko 2 minuty i trzy sekundy, co oznacza, że ​​jestem o 57 sekund bliżej oświecenia niż myślałem, że jestem. Pierwszą rzeczą, jaką odkryłem po ukończeniu testu było to, że nadszedł czas, aby dowiedzieć się, czy Twój energiczny ekosystem pomaga czy szkodzi ". Następnie witryna ChakraHealing poprosiła mnie o mój adres e-mail, aby otrzymać wyniki. Podałem adres e-mail założony 17 lat temu i prawie nigdy nie sprawdzam, bo boję się, że moja poczta elektroniczna zainfekuje wirusami karmy.

Czakra ta znajduje się między brwiami i reguluje przysadkę mózgową, mózg, oczy i czaszkę. Jest to związane z intuicją, mądrością, intelektem, wiedzą, zrozumieniem i wyobraźnią. Otwarta czakra szósta może doświadczyć jasnego snu lub chwila jasnowidzenia. Czujesz się wytyczony, potrafi ufać procesowi życia i wierzyć, że twoja obecność jest integralną częścią struktury życia.

Niełatwo pracować i otwierać czakrę w dowolnym wieku. Chakry związane z hinduskim Varnasharamem muszą być kontrolowane na różnych etapach wiekowych. Po drugie, bez mistrza - guru, można się pomylić. W wieku od 45 do 50 lat, jeśli nie można kontrolować obsesji lub pożądania (w odniesieniu do jedzenia, seksu, ćwiczeń, cokolwiek), wtedy w górnym wieku nie można działać na czakrę. Mędowie byli głęboko w tych myślach, a duchowe myśli zawsze były związane z ich czynami i czynami. Nie zależy od czasu, ale jest to działanie - dla młodych ludzi, którzy uczestniczą w edukacji z ćwiczeniami fizycznymi, czakra główna zaczyna ewoluować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spa i odpoczynek dla czakr

Czakry I Subtelne Ciało